روزنوشته ها

آدم‌های کمی هستند که پشتکار و صبرِ در تلاش کردن، در مسیر هدفشون دارند. اگر کسانی که به اهدافشون میرسن رو نگاه کنیم، احتمالاً این دو ویژگی رو در اون‌ها خواهیم دید.

فرض کنید شما دوست دارید در شرکت گوگل به عنوان برنامه نویس کار کنید. باید ببینید که برای این کار چه مسیری رو باید طی کنید. چه چیزهایی رو باید یاد بگیرید و خب چیز خیلی محالی نیست. اگر این کارها رو انجام بدین احتمالا بعد از چند سال یادگرفتن و تجربه کسب کردن به هدفتون خواهید رسید. همونطور که خیلی‌ها هر سال میرسن.

اما گاهی داستان پیچیده‌تر میشه و شما میدونی که باید سال‌ها تلاش کنی و تلاش کنی، اما در انتها به احتمال خیلی خیلی کمی به موفقیت برسی. برای من فکر کردن بهش دیوانه کنندست. چطور میتونه آدم با علم به اینکه هر سال از میان هزاران نفری که درخواست میدن تنها چندنفرشون به فضا فرستاده میشن، 30 سال به تلاشش ادامه بده و صبور باشه.

به شخصه داستان هدف‌هام و تلاشی که برای رسیدن به اون‌ها انجام میدم، مثل یک شوخیه در مقابل کاری که خوزه هرناندس در رسیدن به رویای بچگیش کرد.

s-l500.jpg (338×500)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی